Vizualizare pentru scadere in greutate

Abordări de scădere în greutate, Abordări ale pierderii în greutate

PLANUL TAU DE SCADERE IN GREUTATE

Poate ati cumparat o carte de exercitii care promite slabire semnificativa imediat, dar e complicat si ati renuntat. Poate insistati ca prietenii vostri slabi maninca mai mult decit voi, dar ei nu se ingrasa. Ei au "un metabolism mai activ" decit voi. Va ginditi ca e ca si cum aerul pe care-l respirati se transforma in grasime in jurul mijlocului de cite ori inhalati.

Aveti dreptate despre cel pierdere în greutate 1 lb pe săptămână un lucru. Prietenii vostri slabi s-ar putea sa arda caloriile mai eficient decit voi. Cit de mult mincati nu determina in sine slabire sau ingrasare.

Si studiile confirma de fapt ca cei mai multi oameni supraponderali nu maninca mai mult decit cunostintele lor de greutate normala.

Hipnoza pentru pierderea in greutate Hipnoza pentru pierderea în greutate funcționează deoarece este responsabilă pentru reprogramarea minții pentru a avea emoții mai bune și gânduri mai inteligente care vă ajută să vă schimbați obiceiurile alimentare. Acum nu mai are niciun efect asupra ta. Acum legumele, castravetele, țelina și roșiile au devenit fascinația ta, atât de mult încât vrei cu adevărat să le mănânci

Asta inseamna ca greutatea este determinata de altceva decit de cit de multa mincare mincati. Pentru voi este descris in continuare un program de pierde grăsime la burtă in greutate pe termen lung. In timp ce multe abordări de scădere în greutate de dieta si exercitii au o baza stiintifica si rezulta cel putin in slabire pe termen scurt, acest program subliniaza simplitatea, angajarea cu timp putin dar pe durata mai lunga, si o slabire mai sanatoasa.

Hai sa ne uitam la cele patru variabile care constituie ecuatia slabirii si ingrasarii si cum sa inclinam ecuatia in favoarea voastra.

Simplificind, daca va ingrasati, mincati mai multe calorii decit foloseste corpul vostru. Daca va mentineti aceeasi greutate, caloriile care intra si caloriile care ies sint in echilibru.

Sint la fel. Pentru a slabi trebuie sa preluati mai putine calorii decit arde corpul vostru.

Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

Ati auzit asta de un milion abordări de scădere în greutate ori, dar ecuatia "calorii intra, calorii ies" nu este asa de simpla cum multi oameni au fost convinsi sa creada. Stiti din ce este alcatuita partea "calorii intra" a ecuatiei. Sint piinea prajita si cafeaua voastra de dimineata, marul de la ora 10, carnea si salata de la prinz, sucurile, iaurtul vostru de dupa-amiaza, bomboanele de ciocolata din bomboniera colegului, pizza cu copiii, si inghetata de la miezul noptii.

Este tot ce mincati intr-o zi.

Pagina principala Abordări ale pierderii în greutate Sunt cinci abordări primare pe care un individ îl poate pierde în greutate și atinge greutatea țintă ideală. În plus, mai multe dintre cele cinci abordări principale pentru a pierde în greutate în mod eficient pot fi combinate. De exemplu, puteți decide că combinarea unei rutine de exerciții fizice cu o rutină dietetică de slăbire va funcționa cel mai bine pentru dvs. În acest scenariu, vă veți crește cheltuielile calorice efectuând în mod regulat o rutină de exerciții și veți reduce aportul caloric prin reducerea numărului total de calorii pe care le consumați pe zi. În condiții normale în care un individ caută pur și simplu să piardă în greutate în siguranță și eficient adică nu există condiții medicale cumplite combinarea unei rutine de exerciții fizice cu o abordări de scădere în greutate dietetică este, în opinia noastră, cea mai sănătoasă, mai eficientă și cea mai sigură abordare.

Ce inseamna "calorii ies" este abordări de scădere în greutate mai complicat, dar este extrem de important. Este suma totala a tuturor caloriilor arse intr-o zi prin 3 procese diferite: 1.

Metabolismul de repaus: aproximativ procente din totalul caloriilor pe care le ardeti intr-o zi vin din simpla mentinere a tesuturilor corpului cind este in stare de repaus. Cind se spune ca oamenii au metabolism ridicat sau scazut, despre acesta este vorba. Ginditi-va la asta pentru o secunda. Corpul vostru arde majoritatea caloriilor cind sta doar, deci este in interesul vostru sa va transformati corpul intr-o masina de ars grasimi.

Activitatea fizica: de procente din caloriile pe care le folositi zilnic vin din exercitiul formal sau nu, sau miscare. Cu alte cuvinte, sedintele de la clubul de sport sau alergatul combinate cu activitatile zilnice ca urcatul scarilor, datul abordări de scădere în greutate aspiratorul si adusul copiilor in casa.

Efectul termic al mincarii: aproximativ 10 procente din caloriile voastre zilnice sint necesare pentru a digera, converti, si depozita ceea ce mincati. Aveti 4 variabile cu care sa lucrati in ecuatia greutatii voastre: cit de mult mincati, cit de mult va miscati, cit de mult ardeti in repaus, si cit de mult ardeti in digestie si depunere.

Account Options

Iata pe ce trebuie sa va concentrati pentru cea mai eficienta slabire: In primul rind, cit de mult mincati. Nu e nici o indoiala ca, caloriile pe care le consumati conteaza la greutatea pe care o aveti. Dar in ultimii de ani consumul de calorii pe cap de locuitor a scazut cu aproximativ de calorii pe zi.

mct ajuta la arderea grăsimilor ce înseamnă pierderea de grăsime

Daca ingerarea caloriilor ar determina greutatea te-ai astepta sa cintarim o fractie astazi din ceea ce am cintarit in primii ani In schimb, sintem mai grei si mai grasi.

Lectia aici este ca inactivitatea, nu dieta, a jucat cel mai mare rol in grasimea noastra colectiva. In al doilea rind, metabolismul de repaus.

Ce tip de sport te ajuta sa slabesti?

Acesta e foarte important. Cum poti arde mai multe calorii in mod continuu, indiferent daca lucrezi in gradina sau dormitezi intr-un hamac? Creste cantitatea de tesut activ din corp, si anume muschii. Grasimea este un tesut care nu necesita intretinere. Doar sta acolo, aratind gras, si nu-ti cere mare lucru.

5 moduri de a pierde grăsimea coapsei arde masa slabă de grăsime

Dar ceea ce vrei este tesut care se intretine greu. Musculatura arata dragut si necesita constant calorii. Cu cit ai mai multi muschi, cu atit vei arde mai multe calorii pe zi.

Cardio ajuta, desigur.

Sus Greutatea corpului unei persoane este determinata de cantitatea de energie acumulata in urma consumului de alimente si de cantitatea de energie consumata de activitatile zilnice. Energia se masoara in calorii. In cazul in care greutatea ramane constanta, probabil ca zilnic sunt consumate aceleasi calorii.

Chiar si fara dezvoltarea muschilor suplimentari, creste metabolismul. Intr-un studiu, un program de exercitiu aerobic de 8 saptamini a crescut metabolismul de repaus cu 10 procente, chiar fara nici o schimbare a cantitatii abordări de scădere în greutate muschi.

Generalitati

Slabirea numai prin dieta de obicei rezulta intr-o pierdere a tesutului muscular si scadere a ratei metabolismului de repaus. In al treilea rind, activitatea fizica. Cind pierzi o abordări de scădere în greutate de kilogram de tesut in afara de pierderea de apaacea jumatate de kilogram poate fi din grasime, din tesut slab ca cel muscular, sau dintr-o combinatie a celor doua.

Cind pierzi greutate doar prin dieta, un procent mai mare din pierdere va fi din muschi decit daca pierzi greutate printr-o combinatie de reducere modesta a caloriilor si activitate fizica. Un studiu de pionierat s-a uitat la efectele dietei singure, exercitiului singur, sau o combinatie a ambelor.

Meniu cont utilizator

Trei grupe de femei au tinut o dieta cu un deficit de de calorii pe zi timp de 16 saptamini. Toate grupele au pierdut aproximativ aceeasi greutate- 5 kilograme.

sunt bucăți de soia bine pentru pierderea de grăsimi cum să pierdeți greutatea de 94 kg

Dar in timp ce grupul care a tinut doar dieta a pierdut aproximativ 1,25 kilograme de muschi si 4,25 kilograme de grasime, grupul care a exersat doar a cistigat 1 kilogram de muschi si a pierdut aproape 6 kilograme de grasime.

Grupul cu combinatia a cistigat aproximativ o jumatate de kilogram de muschi. Scaderea in greutate nu este egala automat abordări de scădere în greutate pierderea grasimii. Poti pierde muschi! In al patrulea rind, efectul termic al mincarii. In timp ce majoritatea greutatii cistigate sau pierdute nu e determinata de aceasta variabila, efectul termic al mincarii poate face diferenta pe termen lung in controlul greutatii.

Unu, micul dejun creste metabolismul de repaus cu aproape 10 procente. Doi, exercitiul dupa o masa creste efectul termic al mincarii, in multe cazuri, de aproape doua ori. Asta inseamna ca, caloriile pe care le arzi din mincare sint crescute daca exersezi dupa masa. Iata in continuare recomandari rezonabile, cu baza stiintifica, pentru pierderea grasimii care iau in considerare angajarea voastra ca timp si efort: 1.

Scadeti numarul de calorii pe care le consumati cu o cantitate modesta- aproximativ de calorii pe zi. Faceti asta fie prin inlaturarea unui aliment obisnuit, fie prin taierea marimii portiei voastre obisnuite cu abordări de scădere în greutate ce mincati cu aproximativ de procente.

Puteti sa o faceti dupa ochi. Dar orice ati face, mincati neaparat micul dejun. Exersati formal timp de de minute 6 zile pe saptamina.

Faceti antrenament de rezistenta greutati, flotari, genoflexiuni, etc. Antrenamentul de rezistenta trebuie sa includa aproape 20 de seturi de exercitii constind in repetitii pina la oboseala.

Cum scapi de dependenta de zahar?

Acestea pot fi 20 de exercitii diferite, 2 seturi de 10 exercitii diferite, sau 3 seturi de 7 exercitii diferite. Activitatea aerobica trebuie sa fie la o intensitate moderata spre moderat-crescuta. Fortati-va sa mergeti mai repede, kickbox mai tare sau sa mergeti pe bicicleta mai repede oricind puteti.