Cele mai bune 50 de moduri de a vă stimula metabolismul

Boost metabolismul ajută la pierderea în greutate

Este încă important să folosiți protecție solară. Incearca-l: Cumpărați pentru 3. Fier Fierul joacă un rol în a-ți ajuta corpul să creeze energie din nutrienți.

Mănâncă suficient

Fierul ajută la transportarea oxigenului către toate celulele corpului, inclusiv mușchii. Acest lucru, la rândul său, îi ajută să ardă grăsimi. Prea puțin fier poate duce la anemie feriprivă, care este una dintre cele mai frecvente deficiențe nutriționale din Statele Unite. Simptomele anemiei cu deficit de fier includ: oboseală niveluri scăzute de energie Nivelurile scăzute de fier reduc, de asemenea, rezistența fizică și performanța atletică.

10 alimente care îţi vor activa metabolismul - Shape Xpress

Femeile care au perioade menstruale abundente și persoanele care donează frecvent sânge sunt mai predispuse la deficit de fier. Dacă aveți un risc mai mare de deficit de fier, discutați cu medicul dumneavoastră despre un supliment de fier.

Surse de hrana: Puteți crește depozitele de fier ale corpului cu următoarele alimente: carne slabă fasole spanac Corpul tău absoarbe mai bine tipul de fier găsit în carne decât fierul care provine dintr-o sursă vegetală. Nu mănâncă carne? Ați putea avea deficit de fier dacă nu ați înlocuit corect carnea cu o altă sursă de fier.

dieta și pierderea în greutate (dieta_greutate) - Profile | Pinterest

Boost metabolismul ajută la pierderea în greutate de alimente bogate în fier, împreună cu o sursă de vitamina C, cum ar fi căpșuni sau roșii, poate ajuta la îmbunătățirea absorbției. Bacsis: Luați suplimente de fier cu alimente și adăugați fibre suplimentare în dieta dvs.

Incearca-l: Cumpărați pentru 4. Magneziu Magneziul este necesar pentru producerea de energie în organism. Acest mineral acționează ca un cofactor în mai mult de de sisteme enzimatice.

boost metabolismul ajută la pierderea în greutate

Aceste sisteme sunt responsabile pentru o gamă largă boost metabolismul ajută la pierderea în greutate reacții în organism, inclusiv: controlul glicemiei păstrând oasele puternice menținând sistemul nervos funcționând fără probleme Studiile dietetice efectuate pe oameni din Statele Unite arată în mod regulat că aporturile de magneziu sunt prea mici.

Un supliment de magneziu vă poate asigura că obțineți suficient din el.

4 uimitoare Metabolism-Boosting Alimente pentru pierderea in greutate - Nutriție

Surse de hrana: Cele mai bune surse de magneziu includ: nuci leguminoase legume verzi cu frunze precum spanacul Poate doriți să păstrați o mână de nuci la îndemână pentru creșteri rapide de energie și astfel nu vă uitați la fel cum să pierdeți în greutate care merge prin menopauză ușor în timp ce dietați, mai ales dacă vă antrenați mult.

Nu mâncați-le prea mult: nucile au un conținut ridicat de calorii. Bacsis: Dozele foarte mari de magneziu din suplimente sau medicamente duc adesea la diaree.

  1. Capsaicina Știm cu toții că un metabolism sănătos este esențial pentru arderea caloriilor și scăderea în greutate.
  2. Bare de fructe și nuci 14 Reduceți soda dietetică și îndulcitorii artificiali Shutterstock Da, da, are zero calorii, dar consumul de sifon dietetic poate face încă ravagii cu scopul tău de a avea o burtă plată.
  3. Va va ajuta sa va imbunatatiti metabolismul si sa.
  4. Fat burn caminadora

Incearca-l: Cumpărați pentru 5. Extract de ceai verde Din punct de vedere tehnic, nu este o vitamină sau un mineral, dar extractul de ceai verde este unul dintre puținele suplimente comercializate care merită un al doilea aspect.

Se crede că ceaiul verde crește consumul de energie și oxidarea grăsimilor și reduce producția și absorbția grăsimilor.

Puneți mușchi

Se știe că extractul acestei băuturi populare conține antioxidanți puternici flavonoizi cunoscuți sub numele de catehine.

Ceaiul verde conține, de asemenea, o doză sănătoasă de cofeină.

boost metabolismul ajută la pierderea în greutate

O analiză a șase studii clinice controlate a constatat că cofeina singură sau în combinație cu catehine a crescut semnificativ cheltuielile de energie în comparație cu placebo. Un studiu din a constatat că suplimentele de ceai verde au redus greutatea corporală la persoanele obeze cu o medie de aproape 2 kilograme, în comparație cu placebo.

Black Latte intensifică metabolismul și inhibă apetitul

Bacsis: Extractul de ceai verde este considerat sigur, dar clinicienii îi sfătuiesc pe oameni să ia extractul cu alimente pentru a minimiza eventualele riscuri. Incearca-l: Cumpărați pentru Suplimente care nu funcționează pentru pierderea în greutate Lista suplimentelor care pretind că crește metabolismul grăsimilor este destul de lungă.

Totuși, nu există suficiente cercetări pentru a susține afirmațiile pentru majoritatea acestor suplimente. Aceasta nu este o listă exhaustivă. Cu toate acestea, în acest moment, nu există dovezi suficiente care să arate că următoarele suplimente ajută la promovarea pierderii în greutate sau la creșterea în siguranță a masei corporale slabe: portocaliu amar sinefrina.

boost metabolismul ajută la pierderea în greutate