Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

Cel mai bun raport macro pentru pierderea de grăsime femeie. Programul de pierdere în greutate prin exercitarea, Cel mai bun raport de pierdere în greutate

Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire? Căutați să pierdeți grăsime? Ceea ce mănânci este la fel de important ca modul de lucru.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Creează-ți raportul cu macronutrienți cu aceste sfaturi! Poate te-ai simțit grozav sau epuizat tot timpul, sau te așteptai la câștiguri care nu au apărut niciodată.

cel mai bun raport macro pentru pierderea de grăsime femeie g- ard de ardere avansată a grăsimilor

Acest lucru este prea comun. Adevărul este că la fel ca toată lumea are obiective pikachu pierde din greutate, fiecare trebuie să ia un drum diferit pentru a ajunge la corpul lor ideal. În caz contrar, construirea de masă slabă, vărsarea grăsimilor nedorite și menținerea greutății țelului dvs.

Din păcate, nu este atât de simplu. Înseamnă asta că suntem toți sortiți să pornim de cel mai bun raport macro pentru pierderea de grăsime femeie zero și să ne îndreptăm până ne găsim drumul?

Alimente care te ajută să arzi calorii (şi grăsimi!), Account Options

Cu siguranta nu. Iată trei factori care vă pot ajuta să stabiliți un punct de plecare eficient pentru călătoria dvs. Factorul 1: Obiectivele de fitness Primul tău pas este să alegi ceea ce este mai important pentru tine: pierderea cum să ardeți grăsimea și să faceți abs grăsime sau creșterea în masă slabă.

În timp ce câștigurile de masă slabă pot apărea alături de pierderea de grăsime, niciun proces nu se va produce la potențialul său maxim. De ce? Rapoarte mai mari de carbohidrați cresc câștigurile de masă slabă, în timp ce raporturile mai scăzute de carbohidrați tind să accelereze pierderea de grăsime. Există modalități prin care puteți să vă deplasați treptat către grăsime și să construiți mușchi simultan, cum ar fi biciclismul carb, unde alternați fazele de formare a musculaturii de carbohidrați mai mari cu perioade de carbohidrați inferiori pentru a încuraja arderea grăsimilor.

Unele cercetări recente susțin, de asemenea, postul intermitent, ca mijloc de a obține atât pierderea de grăsime, cât și creșterea în masă.

cel mai bun raport macro pentru pierderea de grăsime femeie pierdere în greutate rujuta diwekar

Cu toate acestea, rezultatele individuale variază în ambele cazuri și niciuna nu este o scuză pentru a nu lua în considerare macros-urile cu totul.

Cel mai bun raport macro pentru pierderea de grăsime femeie de metoda pe care o alegeți, veți vedea câștiguri în masă mai pronunțate sau o pierdere mai rapidă de grăsime, dacă vă concentrați în principal pe un obiectiv principal la un moment dat.

Pierde 20 de kilograme de grăsime corporală

Aceasta nu trebuie să fie extremă sau neplăcută pentru a putea funcționa, atât timp cât rămâneți la aceste intervale tipice de macronutrienți.

Deoarece hormonii sunt construiți din colesterol și alte molecule de grăsime, obținerea este mai mică decât asta poate de fapt suprima nivelul normal de hormoni. Acest lucru are, de asemenea, un efect negativ asupra funcțiilor corporale conduse de acei hormoni, inclusiv creșterea și dezvoltarea, metabolismul, reproducerea și starea de spirit.

Aportul scăzut de grăsimi poate afecta, de asemenea, absorbția vitaminelor A, D, E și solubile în grăsimi.

  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierde 20 de kilograme de grăsime corporală
  • Pierdere în greutate inserții de încălțăminte
  • Greutățile vă ajută să pierdeți în greutate
  • Arderea grăsimilor în brațe
  • În timp ce majoritatea oamenilor încearcă să mențină o dietă echilibrată, pierderea în greutate este susținută prin modificarea consumului acestor macronutrienți.
  • Cum să pierzi conținutul de grăsime corporală - Cereți informații
  • Raportul exacte privind pierderile de grăsime, conform științei
  • Ti sana pierdere în greutate

Chiar și mai rău, neobținerea acizilor grași esențiali poate crește riscul de cancer de colon, cancer de sân și de prostată. Dar așa cum v-ați putea imagina, nu numai orice sursă de grăsime o va face.

Prioritizează surse de grăsimi sănătoase, cum ar fi grăsimile monoinsaturate, precum grăsimile monoinsaturate avocado, gălbenușuri de ou, măsline, nuci, unt de arahide, ulei de canola, ulei de măsline, ulei de floarea soarelui cu ulei ridicattrigliceride cu lanț mediu ulei de nucă de cocos și omega-3 grase acizi somon și alți pești, carne de vită alimentată cu iarbă, semințe de chia, semințe de in măcinate, soia, tofu, edamame, fasole, orez sălbatic și nuci.

Factor 2: Tip corp După ce ați determinat obiectivul dvs. Acest lucru vă va ajuta să determinați cât de bine tolerați carbohidrații și să stabiliți unde ar trebui să începeți în intervalele de mai sus. Există trei tipuri generale de corpuri, cu multe persoane care se încadrează undeva între ele. Chiar dacă ajungeți să determinați că sunteți undeva la mijloc, aceste categorii sunt utile pentru stabilirea unui reper nutritiv. Începeți cu tipul de corp cu care vă semeni cel mai mult și reglați după caz.

Caracteristic, au o structură osoasă delicată, umeri și piept mici și un metabolism rapid.

Programul de pierdere în greutate prin exercitarea

Le este greu să crească în greutate și să se pună în masă. Pe partea de plus, le este ușor să se aplece. Acestea tind să necesite un procent mai mare de carbohidrați pentru a preveni catabolismul muscular, precum și un aport caloric mai mare în general.

cel mai bun raport macro pentru pierderea de grăsime femeie cum îndepărtați grăsimea de burtă în mod natural

Recomandări dietetice: Ectomorfele ar trebui să rămână la capătul ridicat al gamei pentru carbohidrați, între la sută din caloriile totale, în funcție de faptul dacă obiectivul este câștigul în masă, întreținerea sau pierderea de grăsime. Recomand finalul ridicat pentru creșterea în masă, extremitatea mijlocie superioară pentru întreținere la sută și finalul scăzut pentru pierderea de grăsime.

Interesant

Cel puțin 25 la sută din caloriile totale ar trebui să provină din proteine, restul din grăsimi. Mesomorph Un mesomorf este cineva care are tendințe spre a fi muscular. Adesea sunt tipuri puternice de atletism dur, cu mușchi bine definiți, umeri largi și structură osoasă densă. Mesomorfii au, în general, mici probleme pentru a câștiga mușchi sau a pierde grăsime, deși se vor îngrășa mai ușor decât ectomorfele.

Știm de ce nu pierdeți în greutate, dar puteți schimba această situație! - GymBeam Blog

Ele pot gestiona un nivel moderat de carbohidrați, datorită capacității lor ample de a depozita glicogenul muscular.

Creșterea în greutate se va întâmpla însă dacă carbohidrații și caloriile sunt excesiv de mari. Niciun tip de corp nu este imun la o dietă proastă!

Award-winning teen-age science in action