Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT

Când să faceți hiit pentru pierderea de grăsimi. 4 moduri de a pierde în greutate cu un antrenament de bandă de alergat

Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară. Pe lângă faptul că este un aparat cardio versatil, o bandă de alergat vă poate ajuta să pierdeți în greutate dacă acesta este obiectivul dvs.

Punctele de pe i

Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate, lucrul la o bandă de alergat are și alte beneficii. De exemplu: Puteți folosi banda de alergat pe tot parcursul anului.

Este posibil să vă urmăriți emisiunea TV preferată în timp ce vă exercitați. Banda de alergat are balustrade, ceea ce este ideal dacă vă recuperați după o accidentare. La fel ca în cazul oricărui antrenament cardio cu pompare a inimii, vă poate ajuta să reduceți riscul de boli de inimă și alte boli cronice, să vă îmbunătățiți somnul, să vă stimulați starea de spirit și să îmbunătățiți funcția creierului.

În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic.

Bandele de alergat sunt disponibile în aproape fiecare sală de sport, făcându-l o opțiune accesibilă pentru toate nivelurile de fitness. În plus, dacă preferați să vă antrenați acasă, benzile de alergat pot deveni cu ușurință și parte din sala de gimnastică de acasă. Să explorăm elementele de bază ale pierderii în greutate a benzii de alergat, împreună cu posibile planuri de antrenament și sfaturi.

Antrenament la intervale de intensitate mare HIIT Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT presupune alternarea seturilor de exerciții de intensitate mare și odihnă.

Alungă-ți burta

Potrivit unui studiu dinantrenamentele HIIT pot fi o modalitate eficientă de a reduce grăsimile corporale și de a arde calorii într-un timp mai scurt. Ideea este să lucrați din greu pentru perioade scurte și să vă odihniți între exploziile de intensitate ridicată ale exercițiului.

Grasime de pe abdomen, tratament pentru femei barbați: cum sa-și pia… Cele mai bune metode de a scapa de grasimea abdominala si cea viscerala Căi de a pierde grăsime corporală De ce nu reusesti sa slabesti - singurul motiv cele mai bune pastile de dieta uk bursa Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog Pierderea de grăsime în 7 săptămâni. Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Cum să îndepărtați burta: reguli de bază, sfaturi, caracteristici și exerciții. Motive pentru a îndepărta stomacul și părțile laterale Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână.

Acest lucru arde o mulțime de calorii, ceea ce contribuie la pierderea în greutate. În plus, după o rutină HIIT, corpul tău încearcă să revină la o stare normală de odihnă. Face acest lucru prin metabolizarea grăsimii corporale pentru energie.

  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi - Pierderea de grăsime 5 săptămâni
  • Somabioțix pierdere în greutate
  • Cum să-ți faci coapsele mai mari și stomacul mai subțire - Sănătate -

Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă încălzi. Mergeți cu viteza de la 3 la 4 mph timp de 60 de secunde. Repetați de 5 până la 10 ori. Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă răcori.

1. Antrenament la intervale de intensitate mare (HIIT)

Pentru un antrenament mai avansat, alternați între jogging și sprinting. De asemenea, puteți adăuga mai multe minute la fiecare set de intensitate ridicată.

când să faceți hiit pentru pierderea de grăsimi etapele pierderii de grăsime de burtă

În mod ideal, intervalele dvs. Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor În timpul unui antrenament cu bandă de alergat, exercițiile fizice la ritmul cardiac de ardere a grăsimilor vă pot ajuta să promovați pierderea în greutate.

Cum diferă HIIT de cardio la starea de echilibru

Această zonă este locul în care arzi cele mai multe calorii pe minut. Pentru a vă găsi zona de ardere a grăsimilor, va trebui mai întâi să calculați ritmul cardiac maxim.

când să faceți hiit pentru pierderea de grăsimi face ca pierderea in greutate chesteze

Acesta este numărul maxim de ori în care inima ta poate bate în timpul unui minut de exercițiu. Ritmul cardiac maxim este de minus vârsta ta.

Cu acest număr, veți ști cât de mult ar trebui să lucrați pentru a sprijini pierderea în greutate. Iată o modalitate de a face acest lucru: Purtați un monitor de ritm cardiac pe încheietura mâinii sau pe piept.

  • În profunzime despre cardio: HIIT și LISS, postite și hrănite - XXL Nutrition Blog
  • Venom fat burner efecte secundare
  • Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine

Puneți banda de alergat pe plat. Treceți la 4 când să faceți hiit pentru pierderea de grăsimi timp de 1 minut. Rulați la mph sau până când intrați în zona de ardere a grăsimilor.

când să faceți hiit pentru pierderea de grăsimi rezultatele agresive de grăsime kinobody

Rulați timp de 15 până la 30 de minute la această frecvență cardiacă. Depinde de diferiți factori, cum ar fi sexul, vârsta, nivelul de fitness și condițiile medicale. S-ar putea să intrați și în zona de ardere a grăsimilor la o viteză mai mică a benzii de rulare.

Redă-ți dieta Oricare ar fi forma corpului ideal, exercițiile fizice și o dietă sănătoasă vă pot ajuta să o realizați. Antrenamentele cardiovasculare regulate vor arde caloriile pentru pierderea de grăsime în jurul secțiunii medii, în timp ce antrenamentul de forță vă va ajuta să vă construiți dimensiunea pe coapse. Păstrați-vă caloriile sub control și mâncați alimente care promovează energia pentru a vă alimenta prin antrenamente.

Un antrenor personal vă poate ajuta să determinați viteza ideală și ritmul cardiac pentru o pierdere optimă în greutate. Ieși dintr-o rutină O altă strategie pentru pierderea în greutate a benzii de alergat este să vă schimbați rutina. Făcând de fiecare dată un antrenament diferit, puteți: Reduceți riscul de rănire.