Related Content

Conexiune pentru pierderea în greutate

Pin on #SUCURI NATURALE

Pierderea în greutate și somnul: există o conexiune? Este important să mențineți sănătos conexiunea somn-greutate.

25 sfaturi pentru a pierde în greutate

Postat pe 28 septembrie De-a lungul anilor, am tratat sute de pacienți care se luptă atât cu somnul, cât și cu problemele legate de greutate. Multe dintre ele sunt femei. Conexiune pentru pierderea în greutate parcă nu pot pierde greutatea suplimentară. Există câteva conexiuni destul de puternice între somn și greutate - și îmbunătățirea somnului poate fi un instrument important în menținerea unui ritm circadian funcțional și a unei greutăți sănătoase.

Am fost deranjat să citesc știri recente despre un mod de dietă care implică utilizarea somniferelor și somnul excesiv pentru a pierde în greutate nu dormi o cantitate normală, așa cum este descris mai sus.

Când să vezi un medic despre urinarea crescută Să presupunem că ați decis să slăbiți și că lucrurile merg bine - vă schimbați stilul de viață, faceți alegeri sănătoase și cântarul începe să se miște. Dar observați și un fenomen destul de ciudat: este imaginația dvs. Ar putea fi că pierderea în greutate te face să faci pipi mai mult? În mod ciudat, există o legătură între obiceiurile de baie și numărul de pe cântar.

Dar nu sunt atât de sigur. Chiar și o privire rapidă pe site-urile în care oamenii vorbesc despre tulburările de alimentație sugerează că aceste practici ar fi putut exista de ceva vreme, sub radar.

Exercițiul fizic și pierderea în greutate

Fie că este o tendință nouă, fie că este în creștere, este atât șocant, cât și îngrijorător. Permiteți-mi să fiu clar, folosirea sedativelor pentru a declanșa scăderea în greutate - în esență, dormind conexiune pentru pierderea în greutate anumite părți ale zilei când altfel s-ar putea să mâncați - este nesănătos și de-a dreptul periculos.

Nu există practic nicio parte a sănătății mentale sau fizice - de la dispoziție la cunoaștere și imunitate la sănătatea cardiovasculară - care nu este pusă în pericol de aceste practici.

Fresh articles

Având în vedere acest lucru, pare un moment bun pentru a revedea fundamentele relației dintre somn și greutate și modul în care obiceiurile sănătoase de somn pot face mai ușoară menținerea unei greutăți sănătoase și alegerea alimentelor sănătoase. Modul în care somnul poate afecta greutatea și pierderea în greutate Somnul poate fi utilizat în siguranță și responsabil pentru a facilita sănătatea și menținerea sănătoasă a greutății.

poate u pierde in greutate in 4 saptamani

Aceasta include pierderea în greutate, dacă este necesar. Să ne uităm la unele dintre dovezile științifice.

pierdere în greutate jumătate de lire pe săptămână

Există mai multe moduri prin care să dormi prost și să nu dormi suficient poate face mai dificil să rămâi la o greutate sănătoasă: Un somn prost sau insuficient încetinește metabolismul corpului. Metabolismul este procesul prin care organismul transformă caloriile în energie.

Cercetările sugerează că somnul slab face ca metabolismul organismului să funcționeze mai puțin eficient, lăsând mai multă energie necheltuită să fie stocată în organism ca grăsime.

Funcția hepatică corectă

Cercetările indică faptul că un somn slab poate declanșa organismul să producă mai multă insulină și cortizol. Niveluri mai ridicate de insulină și cortizol par să determine corpul să stocheze energie sub formă de grăsime, în special în abdomen. Somnul slab crește pofta de mâncare. A nu dormi suficient și a dormi prost duce la modificări ale hormonilor care reglează foamea și sentimentele de plenitudine. La somn scurt, nivelurile hormonului grelină, care stimulează foamea, cresc.

fat burn caminadora

În același timp, nivelurile de leptină, un hormon care promovează sentimentele de plenitudine, scad. Somnul slab este, de asemenea, legat de modificările nivelurilor de serotonină.

athlean x arzător de grăsime

Serotonina este un neurotransmițător care are o mare influență atât asupra dispoziției, cât și asupra apetitului. Cortizolul ridicat, care declanșează o nevoie de serotonină, poate fi unul dintre lucrurile care te determină să poftești grăsimi și carbohidrați, deoarece acestea duc la eliberarea serotoninei.

De ce pierderea în greutate devine mai grea cu vârsta?

Somnul slab poate face mai dificilă alegerea alimentelor sănătoase. Studiile arată că, atunci când oamenii nu dorm suficient de înaltă calitate, pofta lor de zahăr, grăsimi și carbohidrați cu amidon crește.

Persoanele care dorm prost nu pot fi, de asemenea, mai predispuse la conexiune pentru pierderea în greutate noaptea târziu.

pierderea în greutate bombod într- o săptămână

Consumul de prea multe calorii în timpul serii poate face greutatea controlului greutății, deoarece se pare că caloriile consumate noaptea sunt mai susceptibile de a fi stocate ca grăsime, în loc să fie arse pentru energie. Somnul întrerupt și scurt crește, de asemenea, stresul, care poate declanșa obiceiuri alimentare nesănătoase.