Cum sa pierzi grasimea din burta unui barbat si a unei femei

Cum să ardeți femeile grase de burtă. Cum să eliminați excesul de grăsimi

Cum să scapi rapid de grăsimea de pe burtă fără să faci scrici Sănătate Sănătate Dacă urăști crăpăturile cu adevărat, cine nu? De fapt, abdomenele unt complet ineficiente pent Conţinut: Cele mai bune exerciții pentru grăsimea de pe burtă Dacă urăști crăpăturile cu adevărat, cine nu?

De fapt, abdomenele cum să ardeți femeile grase de burtă complet ineficiente pentru tăierea burticii. Antrenamentul total al forței corporale și cardio intens sunt cele mai rapide modalități de a pierde grăsimea din burtă.

Pentru bărbați

Cum să pierzi grăsimea de pe burtă Potrivit Harvard Health Publishing, un tip de grăsime din burtă numită grăsime viscerală este deosebit de periculoasă.

Spre deosebire de grăsimea subcutanată chiar sub piele, grăsimea viscerală se așează adânc în cavitatea abdominală, înconjurând organele. Acest tip de grăsime crește riscul de boli cardiovasculare, diabet de tip 2 și cancer de sân la femei. Este o concepție greșită obișnuită conform căreia sutele de creștere - sau alte exerciții abdominale - vor scăpa de grăsimea din burtă.

cum să ardeți femeile grase de burtă

Aceasta se numește reducerea spotului și este un mare mit al grăsimilor, spune Consiliul American pentru Exerciții. Crunchii îți întăresc mușchii abdominali, dar nu ard grăsimi.

Cum de a elimina grăsime burtă

Pentru a pierde grăsimea din burtă, trebuie să reduceți grăsimea totală. În această stare, corpul tău va începe să folosească excesul de grăsime pentru energie, iar depozitele tale de grăsime vor începe să scadă. Acest lucru scade dimensiunea celulelor de grăsime, explică West Virginia Health Portalul eroului de pierdere în greutate Center, inclusiv cele din talie, care ar trebui să ducă la un stomac mai plat.

Rețineți că acest lucru poate dura ceva timp. S-ar putea să vedeți pierderea în greutate pe față și brațe înainte de a observa acest lucru la nivelul taliei.

cum să ardeți femeile grase de burtă

Cele mai bune exerciții pentru grăsimea de pe burtă Unele exerciții sunt mai bune decât altele pentru arderea caloriilor și stimularea metabolismului.

În general, cu cât este mai mare intensitatea antrenamentului, cu atât vei arde mai multe calorii și vei obține un beneficiu metabolic mai mare. Dar ce exerciții sunt potrivite pentru dvs.

Efort fizic Toți cei care dorește să scape de grăsimea abdominală, este necesar să se efectueze un anumit complex de exerciții fizice. Poți să o faci acasă. Exercițiul fizic regulat va forța organismul să ardă o cantitate mare de calorii, deoarece un mușchi în timpul funcționării este necesară multă energie. Orice complex de exerciții ar trebui să pregătească o încălzire.

Este o idee bună să vă adresați medicului dumneavoastră înainte de a începe un program de antrenament de înaltă intensitate, dar dacă vă dau drumul înainte, poate doriți să încercați: Antrenament la intervale de intensitate ridicată HIIT : cardio continuu de intensitate moderată MICTcum ar fi jogging-ul pe banda de alergat timp de 30 de minute, este un exercițiu bun, dar nu este la fel de eficient pentru arderea grăsimilor din burtă, potrivit unui studiu publicat în Jurnalul Colegiului American de Cardiologie în martie Pentru a face HIIT, alternați perioade de efort intens, cum ar fi sprint, cu perioade de recuperare.

Antrenament total al forței corporale: arderea grăsimilor nu este doar despre cardio.

1) burta rotunda

Construirea masei musculare slabe dă metabolismului un impuls, relatează Mayo Clinic, astfel încât să arzi mai multe calorii. Cel puțin două zile pe săptămână, efectuați exerciții de antrenament de forță pentru toate grupele musculare majore din brațe, umeri, piept, picioare și miez. Mișcările compuse, cum ar fi genuflexiunile, lunges și push-up-uri lucrează mai mult de un grup de mușchi la un moment dat, potrivit American Council on Exercise.

Antrenamentul pe circuit: Antrenamentul pe circuit este antrenamentul pe intervale și antrenamentul de forță total al corpului într-unul și este la fel de bun pentru pierderea în greutate ca cardio, spune Consiliul American pentru Exerciții. Există multe opțiuni de antrenament de circuit, dar ideea este să efectuați exerciții de antrenament de forță, cum ar fi genuflexiuni și flotări, spate în spate, cu cum să ardeți femeile grase de burtă sau deloc odihnă între ele.

Account Options

Acest lucru vă menține ritmul cardiac ridicat pe tot parcursul antrenamentului pentru o arsură maximă de calorii. De asemenea, puteți include explozii de cardio între exerciții pentru a crește cu adevărat ritmul cardiac.

cum să ardeți femeile grase de burtă

În cele din urmă, nu uitați de dieta dvs. Consumați mai puține calorii decât ardeți și tăiați alimentele zaharate, grase, procesate.