Cum să-ți slăbești stomacul într-o săptămână autovehicule-rutiere.ro

Găsirea greu de pierdut grăsimea corporală, Cinci superalimente care ajută la arderea grăsimilor

pierderea în greutate bulimie

Pierderea de grăsime este proporțională Nu toate grăsimile corporale sunt create egale. Corpul tău conține, de fapt, trei tipuri de grăsimi, pe care le stochează în moduri diferite și are o preferință atunci când vine vorba de depozitele de grăsime care sunt exploatate atunci când slăbești. Aici, obțineți reducerea diferitelor tipuri de grăsime corporală și care sunt primii care merg.

Noțiuni de bază despre grăsimea corporală Albul și maro sunt cele două tipuri principale de grăsime din organism, dar oamenii de știință au identificat, de asemenea, mai recent un al treilea tip, numit grăsime bej. Grăsime albă: Numită și țesutul adipos alb WATgrăsimea albă este tipul la care ne gândim cei mai mulți dintre noi atunci când vorbim despre grăsimea corporală.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Este o grăsime de stocare, ceea ce înseamnă că atunci când consumăm exces de calorii, acea energie suplimentară se îndreaptă către celulele albe de grăsime ale corpului și este stocată ca lipide, conform Johns Hopkins Medicine. Aceste celule grase cresc în definirea ajutorului pentru pierderea în greutate în dimensiune și număr în timp ce consumi mai multe calorii decât arzi, ceea ce duce la creșterea în greutate.

Grăsime brună: Țesutul adipos maro BAT este un tip de grăsime care se activează la răcire.

curs de pierdere în greutate în mumbai

Grăsimea brună folosește energie arde calorii pentru a genera căldură termogenezăcare vă ajută să vă mențineți temperatura corpului, conform Clinicii Mayo. În mod surprinzător, s-a descoperit că persoanele mai slabe au mai multe grăsimi brune decât cele care sunt obeze.

Căi de a pierde grăsime corporală

Grăsimea brună înconjoară organele, arterele majore și venele și uneori poate fi găsită în gât și axile, între omoplați și în abdomen. Grăsime bej: La fel ca grăsimea brună, grăsimea bej este legată de o greutate sănătoasă. Acest tip de grăsime este împrăștiat în depozite sub formă de mazăre, sub piele, lângă claviculă și de-a lungul coloanei vertebrale, potrivit Harvard Medical School.

Deși este genetic diferită de grăsimea brună, grăsimea bej arde și calorii pentru a genera căldură corporală. Unele studii au arătat că hormonii eliberați în timpul exercițiilor fizice, stresul extrem sau timpul petrecut în frig pot transforma grăsimea albă în grăsime bej sau maro. Cu toate acestea, majoritatea studiilor au fost mici sau au fost făcute numai la animale, deci sunt necesare mai multe cercetări pentru a înțelege mai bine grăsimea bej și maro.

Alte condiții privind grăsimea corporală de știut Grăsimea albă, maro și bej poate fi descompusă în grăsimi moi și tari.

Noțiuni de bază despre grăsimea corporală

Este situat chiar sub pielea ta și acționează ca izolație și sursă de energie pentru corpul tău. Este o combinație de grăsime albă, maro și bej.

Grăsimea subcutanată produce molecule benefice, cum ar fi hormonul leptină, care trimite semnale către creier pentru a inhiba foamea. Adiponectina este un alt hormon produs de grăsimile moi care îmbunătățește sensibilitatea organismului la insulină și protejează împotriva diabetului de tip 2. Desigur, prea multă grăsime albă aruncă nivelul de hormoni dezechilibrat.

Grăsime viscerală sau grăsime dură din burtă este localizat adânc în abdomen și înfășurat în jurul organelor, arterelor și venelor, conform Harvard Health Publishing. Grăsimea tare este evidentă atunci când burta iese în față și nu este squishy. Datorită producerii anumitor proteine, această grăsime găsirea greu de pierdut grăsimea corporală legată de rezistența la insulină, hipertensiunea arterială și colesterolul ridicat, precum și de bolile de inimă, diabetul de tip 2 și anumite tipuri de cancer.

Grăsime esențială este doar asta - grăsime esențială pentru sănătatea ta, necesară funcționării normale a corpului și nu este considerată o grăsime de stocare. Reglează hormonii care controlează fertilitatea, absorbția vitaminelor și temperatura corpului și se găsește în măduva osoasă, inima, plămânii, ficatul, splina, rinichii, găsirea greu de pierdut grăsimea corporală, mușchii și țesuturile bogate în lipide din sistemul nervos central.

În general, o gamă sănătoasă de grăsime găsirea greu de pierdut grăsimea corporală pentru bărbați este de 18 până găsirea greu de pierdut grăsimea corporală 24 la sută, potrivit Consiliului american pentru exerciții, iar pentru femei, este de 25 până la 31 la sută.

cea mai ușoară cale de a pierde greutatea coapsei

Pierderea de grăsime: Ce se întâmplă mai întâi? Cel mai ușor tip de grăsime de pierdut este grăsimea viscerală albă, adică grăsime dăunătoare pentru burtă adâncă.

+ Best Arderea Grăsimilor images in | arderea grăsimilor, grăsime, diete

Acesta este de obicei primul care pierde atunci când slăbești. Natura activă a grăsimii viscerale - ceea ce o face atât de amenințătoare în ceea ce privește sănătatea dumneavoastră - o face, de asemenea, vulnerabilă la pierderi. Această grăsime dură din burtă, conform Clinicii Mayo, răspunde la aceleași metode de dietă și exerciții fizice care vă ajută să pierdeți în greutate și grăsimea corporală în general.

Motivul pentru care este mai ușor să pierzi mai întâi acea grăsime este că atunci când corpul tău are un deficit caloric, va mobiliza găsirea greu de pierdut grăsimea corporală de grăsime pentru energie.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Grăsimea subcutanată, deși este mai puțin periculoasă pentru sănătatea dvs. Este posibil să trebuiască să vă susțineți activitatea pentru a vă atinge obiectivele. Exercițiile fizice la fața locului, cum ar fi efectuarea de ședințe, pot strânge mușchii abdominali, dar nu vor reduce neapărat grăsimea viscerală.

Exercițiul este și mai eficient atunci când este asociat cu o dietă sănătoasă.

Video CSID

Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări caloriile consumate și arse pentru o imagine completă a stării generale de sănătate. Cum să pierzi grăsimea corporală Deoarece aproximativ 1 kilogram de grăsime este egal cu 3.

Deci, dacă reduceți aproximativ până la 1. Aceasta este, în general, o rată sigură și durabilă de scădere în greutate, conform Clinicii Mayo.

De ce cel mai periculos tip de grăsime este, de asemenea, cel mai ușor de pierdut

Acum, dacă aveți un exces de greutate, înseamnă că luați mai multă energie caloriiatunci ardeți. Această energie suplimentară este stocată în celulele adipoase sub formă de trigliceride.

pierdere în greutate de compresie

Când arzi mai multe calorii decât consumi, corpul tău se îndreaptă spre depozitarea grăsimilor pentru energie. Grăsimea îți părăsește corpul ca apă prin sudoare sau urină sau prin plămâni, ca monoxid de carbon, potrivit Cleveland Clinic.

Când faceți mișcare sau faceți orice activitate fizică, mușchii dvs.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Cardio-ul de intensitate mare arde grăsimile, dar este recomandat și antrenamentul de rezistență și rezistență, deoarece masa musculară ajută la arderea mai multor calorii și grăsimi și crește rata metabolică. Un studiu publicat în Obesity a concluzionat că, din diferite activități fizice, antrenamentul de forță a avut cel mai mare impact asupra modificării circumferinței taliei la bărbați. Pierderea de grăsime este proporțională Pierderea țintită a grăsimii, cunoscută sub numele de reducerea spotului, este o noțiune atractivă.

Dar de fapt nu poți viza Unde slăbești pe corp, din mai multe motive. Amintiți-vă că energia suplimentară este stocată în celulele adipoase sub formă de trigliceride, dar celulele musculare nu pot utiliza în mod direct trigliceridele drept combustibil. Grăsimea trebuie descompusă mai întâi în glicerol și acizi grași liberi, care apoi intră în sânge, unde pot fi folosiți pentru energie.

Grăsimea care se descompune, totuși, poate proveni de oriunde din corp, nu doar din zona pe care încercați să o vizați, potrivit Revista Științifică Yale. Mai degrabă, acea zonă în general are mai puțină depozitare de grăsime.

De exemplu, dacă găsirea greu de pierdut grăsimea corporală o mulțime de grăsime în jurul taliei, va dura mai mult timp pentru a vărsa acea grăsime decât grăsimea din alte părți ale corpului, pur și simplu pentru că există mai mult acolo. Atâta timp cât combinați exercițiile fizice cu o dietă sănătoasă, cu calorii reduse, totuși, aceste kilograme și grăsimi în plus vor dispărea încet, dar sigur.