Ce este un caiac?

Kayak pierde în greutate

Originea pierderii în greutate cu dieta ketogenică.

Video: Caiac Polo, un sport nou în România, care se practică și în București 2021, Iunie

O calorie nu este o calorie. O calorie este o calorie - o mantra ca o religie. Pentru a pierde în greutate trebuie să reduceți întotdeauna caloriile totale, deoarece o calorie este doar o calorie.

pierde în greutate 40 lbs pierderea în greutate după date

Această presupunere se bazează pe ideea că orice altceva ar încălca prima lege a termodinamicii: energia nu se pierde. Trebuie - toată lumea știe asta!

Ideea de a mânca izocaloric și de a pierde în greutate pare agresivă până la jenantă.

SUP - hibride de caiac: Ce trebuie să știți

A spune că poți pierde în greutate cu o dietă hipercalorică este de-a dreptul eretic. Personal, nu am slăbit ceto, am avut întotdeauna o greutate normală și probabil voi rămâne așa.

Cheltuieli cu caloriile de către Kayak Calculați cheltuielile calorice ale activității de caiac Calculul costului pentru Kayak Ce este MET Sarcină echivalentă metabolică? MET reprezintă valoarea cheltuielilor calorice pe kilogram de greutate și ora de activitate. De exemplu, dacă aveți 64 de kilograme și alegeți o activitate cu un MET de 2, în fiecare oră de exercițiu veți fi consumat de calorii.

Dar văd că pierderea în greutate este motivul pentru care oamenii încearcă aceste diete. Așa că m-am întrebat cum aceste diete duc la pierderea în greutate, chiar dacă conțin aceleași calorii sau mai multe decât o dietă bogată în carbohidrați.

Traducere "caiac" în franceză

Nu este singurul studiu de acest gen 5, 6. Cum este posibil? Dacă o calorie este o calorie, atunci toată lumea ar trebui să piardă aceeași greutate.

  • Originea pierderii în greutate cu dieta ketogenică
  • Agilitate scăderea grăsimilor
  • Ce este un caiac? Eskimo și caiac sportiv
  • Aveam un caiac de 6 metri.
  • SUP - hibride de caiac: Ce trebuie să știți by George Sayour Share on Facebook Share on Twitter Paddleboards care pot fi rigidizate ca un caiac Odata cu popularitatea popularitatii pe care paddleboard-ul standup le- a savurat in ultimii ani, multi kayakers au decis sa treaca la SUP.

Există motive pentru asta. Nu voi intra în primele două pentru că altfel articolul va fi prea lung. Căile metabolice au niveluri diferite de eficiență. O modalitate eficientă înseamnă că se pierde puțină energie sau se cheltuie puțin pe ea. Aceste modalități au o eficiență bună.

Newest ideas

Super junior pierdere în greutate mod ineficient folosește mai multă energie și este mai puțin eficient. Nu vreau ca ineficiența să fie văzută ca un dezavantaj aici. Termenul este neutru. Cu toate acestea, calculatoarele nutrienților nu iau în considerare acest lucru efect termogenic al macronutrienților.

Video: Povestea Lui Caiac - Interlopul Impuscat (Documentar) 2021, Iunie

În Tab. Cele două sunt cu siguranță extreme. Cu tipul D Tab. Dieta strict ketogenică tip A are chiar mai multe kcal decât dieta bogată în carbohidrați tip D. Cu toate acestea, tipul D duce la o scădere în greutate mai mică decât cele trei tipuri din fila 1. Metabolismul nostru este strălucitor ineficient. Dar noi nu suntem. Diferitele căi metabolice au eficiențe diferite. Gluconeogeneza GNG și sinteza proteinelor sunt ineficiente, kayak pierde în greutate consumă multă energie.

Acumularea trigliceridelor care sunt absorbite în celulele adipoase este mai eficientă, adică mai eficientă din punct de vedere energetic, decât construirea proteinelor. În dieta cu conținut scăzut de carbohidrați, metabolismul este forțat să ia căi metabolice consumatoare de energie. Acestea sunt pentru unul Gluconeogeneză iar altora Ketogeneza. Dacă sinteza proteinelor are loc în același timp antrenamentul cu greutăți este un factor declanșatoreste necesară energie suplimentară din sistem.

Dacă kcal total rămâne același izocaloric, calculatexistă un deficit, pe care corpul îl compensează prin descompunerea masei grase.

tricouri pentru a pierde în greutate matt damon pierde greutate marțian

Dieta ketogenică hipercalorică duce și la scăderea în greutate, ceea ce creează și aici un deficit. În Fig. Ceea ce este construit este demontat în aceeași măsură și în același timp. Ineficiența, adică pierderea mai mare de energie a GNG și a cetogenezei, lasă corpul să alunece în deficit pe termen lung, încetul cu încetul.

Efectul termogen

Aici este crucial ca hormonul insulină din ceto să fie redus. Deoarece efectele insulinei sunt exponențiale, o reducere mică are un efect mare asupra metabolismului dumneavoastră.

Hormonii precum insulina controlează căile metabolice și astfel decid dacă căile mai eficiente sau ineficiente au prioritate. Insulina favorizează depozitarea grăsimilor lipogenezadar nu arderea acesteia lipoliza. Când inulina scade în ceto, controlul acesteia scade și ketogeneza și GNG devin obligatorii. Acestea consumă mai multă energie pe care corpul o obține din țesutul gras sau din alimente. În Figura 2 am ilustrat situația care apare kayak pierde în greutate când carbohidrații sunt dominanți și corpul primește zahăr la fiecare câteva ore.

Ficatul construiește grăsimea din excesul de glucoză, care este apoi stocată în celulele adipoase lipogeneza.

Originea pierderii în greutate cu dieta ketogenică. O calorie nu este o calorie.

Acest lucru necesită insulina care dirijează procesele. De obicei, când nu mai mâncăm mult timp, consumăm excesul de energie.

pierde greutatea prin a sări peste recenzii de pierdere în greutate

În acest timp, insulina scade și țesutul gras eliberează grăsimea și este epuizată lipoliză. Lipoliza este mai lentă decât lipogeneza. Dacă mâncăm înainte de stabilirea echilibrului, o parte kayak pierde în greutate energie rămâne Fig. Pe perioade mai lungi de timp, acest lucru duce la o creștere a energiei și a creșterii în greutate.

90 pierdere în greutate în 6 luni slimming ceai disponibil în watsons

Întrebarea de ce pierzi mai mult în greutate cu LC decât cu un LF își găsește răspunsul aici: insulina din ceto scade atât de brusc, încât nu există cenzură a consumatorilor de energie precum GNG. De exemplu, cu doar două mese pe zi sau perioade lungi de post. Timp suficient pentru ca insulina să scadă pentru a menține echilibrul. Metabolismul nu încalcă prima lege a termodinamicii. Dietele izocalorice și hipercalorice sărace în carbohidrați duc la scăderea în greutate, deoarece favorizează căile metabolice care consumă multă energie.

Gluconeogeneza, ketogeneza și sinteza proteinelor duc la un deficit al bilanțului energetic.