Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei? | Medlife

Modalități de a pierde grăsimea superioară a piciorului

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Cum să scapi de grăsime în corpul superior Enciclopedie Enciclopedie Grăimea din partea uperioară a corpului poate fi îndepărtată în divere moduri. Trebuie ă faceți exerciții aerobice pentru a arde grăime. Trebuie să faceți exerciții aerobice pentru a arde grăsime. Dacă doriți să construiți mușchi și să pierdeți grăsime în spate, antrenați-vă pieptul, brațele și mușchii spatelui.

efectos secundarios del arde max grăsime

Asigurați-vă munca grea în timp ce faceți eforturi sala centru de fitness nu-l irosi consumând o dietă sănătoasă. Etapa Metoda 1 din 4: Aerobic pentru a arde grăsime Rezervați timp pentru exercițiu cu alerga dacă nu poți exersa mai departe sala.

Pentru cei care doresc să facă exerciții fizice, dar nu aveți timp să practicați folosind o bicicletă sau mașină staționară canotaj în sala, un mod de a practica aerobic este alergarea.

Obisnuieste-te sa alergi minute de 3 ori pe saptamana. Nu vă concentrați asupra cât de rapid alergați, atât timp cât sunteți capabil să vă deplasați mai repede decât mersul pe jos.

Cum de a pierde grăsimea coapsei, Cum ardem grasimea din jurul taliei

Alergarea este un exercițiu aerobic cu impact mare. Dacă aveți probleme la picioare sau la genunchi, alegeți un alt sport. Fă sport cu impact redus cu bicicleta. Acest exercițiu oferă aceleași avantaje ca alergatul, dar impactul asupra picioarelor este mai mic.

Te poți antrena pe o bicicletă staționară sau să mergi cu bicicleta în afara timp de de minute de 3 ori pe săptămână. Dacă bicicleta se simte foarte ușoară în timp ce pedalezi, crește rezistența reglând bicicleta sau bicicleta staționară pe care o folosești. Puneți deoparte timpul pentru a înota pentru a vă antrena corpul în profunzime. Înotul este benefic pentru a antrena mușchii în tot corpul și pentru a arde multe calorii.

Cum să scapi de grăsime în partea superioară a corpului

Puteți alterna între stilul liber sau alte stiluri, cum ar fi fluturele, loviturile de sân sau lovitura de spate. Reglați durata exercițiului în funcție de starea dvs.

Faceți sport cu impact scăzut pe jos. Dacă ați fost rănit sau nu ați reușit să exersați suficient de mult, mersul este o modalitate excelentă de a obține aerobic. Obțineți obiceiul de a merge minute de ori pe săptămână. Puteți merge în parc, puteți folosi banda de alergat, sau pe pista în timp ce practicați pe sala.

Alege exerciții aerobice care îți plac și fă-le în mod regulat. Faceți timp pentru a face exerciții aerobice timp de minute pe zi de ori pe săptămână. Puteți face același exercițiu de fiecare dată sau îl puteți schimba în fiecare zi.

De exemplu, dacă doriți să practicați aerobic în fiecare luni și miercuri, ambele zile pot fi umplute cu mersul pe jos sau în fiecare luni în care mergeți, apoi înotați în fiecare miercuri. Metoda 2 din 4: Exercitarea pieptului și a brațelor Fă-o banc de presă folosind gantere pentru a antrena mușchii pectorali. Intinde-te pe spate pe o bancă pentru antrenament în greutate sau pe podea.

Țineți gantera peste piept, 1 ganteră în 1 mână. Împrăștiați-vă palmele lățimea umerilor între ele și pozițiile lor una față cu cealaltă.

Cum să scapi de un corp în formă de pară: Iata Cum Poti Sa Obtii Programul, CADOU:

Întoarceți-vă palmele astfel încât să fie orientate în față, astfel încât antebrațele și brațele superioare să formeze un unghi de 90 °. În timp ce expirați, ridicați ganterele folosind forța musculară toracică.

Îndreptați-vă coatele pe măsură ce modalități de a pierde grăsimea superioară a piciorului atinge cea bursa de ardere a grăsimilor înaltă poziție, apoi respirați profund pentru o clipă. Coborâți ganterele încet în timp ce inhalați. Faceți această mișcare de 3 seturi de ori fiecare.

De exemplu, dacă greutatea maximă pe care o puteți ridica 1 set este de 5 kg, folosiți 3 kg de greutate atunci când faceți exerciții fizice în mod regulat.

pierdere în greutate dr olympia wa

Dacă sarcina folosită se modalități de a pierde grăsimea superioară a piciorului foarte ușoară, calculați din nou greutatea necesară făcând testul și apoi reglând greutatea încărcăturii utilizate. Fă-o presă de umăr cu o mână pentru a mări tricepsul. Stai cu picioarele depărtate aproape de lățimea umărului. Țineți ganterele de pe laturi, 1 ganteră cu 1 mână.

Adevarul despre grasimea abdominala

Ridicați mâna dreaptă la nivelul umerilor cu palmele orientate în față. Aceasta este poziția de plecare pentru practică. În timp ce expirați, ridicați ganterele în timp ce întindeți brațul drept în sus. Faceți o pauză scurtă, apoi coborâți încet ganterele. Faceți 3 seturi de ori fiecare, apoi întindeți brațul stâng în sus pentru a lucra pe cealaltă parte a corpului.

pierderea de grăsime feminină peste patruzeci de ani

Fă-o rândul vertical pentru a strânge mușchii spatelui. Țineți ganterele, 1 gantere cu o mână în timp ce îndreptați ambele palme spre coapse. Îndreptați-vă spatele și îndoiți ușor coatele. În timp ce expirați, ridicați ganterele la înălțimea umărului și apoi păstrați-le cât mai aproape de părțile voastre. Asigurați-vă că coatele sunt mai înalte decât palmele și apoi ridicați ganterele cât mai aproape de bărbie.

Țineți ganterele pentru o clipă, apoi coborâți-le încet în timp ce inhalați. Repetați 3 seturi de ori fiecare. Fă-o flotări cu picioarele mai sus decât spatele. Stai în fața unei bănci sau pe un podea înclinată. Puneți palmele pe o bancă sau pe podea, ținând palmele la distanță.

cum poate un libra să piardă în greutate

Extindeți-vă picioarele înapoi pentru a îndrepta corpul și asigurați-vă că brațele sunt perpendiculare pe podea. Ținând corpul drept, coborâți pieptul pe podea sau pe o bancă și apoi ridicați-l din nou până când brațele sunt din nou drepte. Faceți 3 seturi de ori fiecare. Faceți extensii tricep. Întindeți-vă pe spate pe o bancă sau pe podea. Țineți ganterele în fața pieptului în timp ce îndoiți coatele la 90 ° și asigurați-vă că brațele superioare sunt perpendiculare pe bancă și corp.

Modalități de a pierde grăsimea superioară a corpului

Încercați să trageți coatele în părțile laterale, cu palmele orientate unul spre celălalt. În timp ce inhalați, îndoiți coatele și aduceți ganterele la urechi, fără să vă mișcați brațele superioare. Când gantera este lângă ureche, folosiți tricepsul pentru a ridica gantera în timp ce expirați. Alegeți 2 sau 3 mutări pentru a exersa.

Cum să-ți pierzi grăsimea superioară a corpului

Nu trebuie să faceți toate mișcările de mai sus. Faceți mișcări de fiecare dată pentru a-ți determina mușchii pieptului și brațului. Metoda 3 din 4: Tonifierea musculaturii spatelui Faceți exercițiile bărbie-up.

Țineți-vă de stâlp pentru a exersa bărbie-up în timp ce vă întindeți palmele puțin mai larg decât umerii și aduceți palmele înainte.

Asigurați-vă că brațele sunt drepte în sus și spatele este drept.

Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului

Pe măsură ce expiri, ridică-ți corpul până când capul este la nivel cu palmele și apoi ține-ți o clipă în timp clube subțire în jos cardapio îți activezi ușor bicepsul. Pe măsură ce expirați, coborâți încet corpul până la poziția de pornire. Dacă nu sunteți suficient de puternic pentru a face acest exercițiu, aveți un prieten care vă ține de picior.

ce cafea vă ajută să pierdeți în greutate

Efectuați această mișcare de 5 seturi de ori fiecare. Fă-o rândul cu gantere pentru a antrena mușchii spatelui și brațului. Puneți genunchiul drept pe bancă în timp ce îndreptați-vă corpul în față la șolduri, astfel modalități de a pierde grăsimea superioară a piciorului corpul să fie paralel cu podeaua.

Folosește-ți brațul stâng pentru a prinde ganterele de la podea, apoi aduce ganterele la piept. Țineți-vă brațul drept și spatele drept.

Cum să pierzi grăsimea superioară a abdomenului în mod sănătos

În timp ce expirați, îndoiți cotul stâng pentru a ridica ganterele și a aduce-ți antebrațul mai aproape de piept. Contractați-vă mușchii spatelui în timp ce ganterele sunt în fața pieptului. În timp ce inhalați, coborâți lent ganterele pe podea. Faceți 3 seturi de ori pe fiecare parte.

pierderea în greutate bombod într- o săptămână

Lucrează-ți mușchii deltoizi ai spatelui în timp ce îndoiești corpul înainte.