Pași pentru a schimba mentalitatea:

Obținerea dreptului de mentalitate de a pierde în greutate

Te-ai ingrasat in timpul sarcinii, ai slabit, dar ultimele doua kilograme se agata si nu stii ce sa faci.

Pierdeți din greutate cu motivație: sfaturi pentru fiecare zi

Așa că ați înțeles cum să mâncați bine și legea lui Pareto nu are secrete pentru dvs. Pentru a elimina kilogramele rămase de la ultima sarcină, ați decis să faceți altceva. Ei bine, da, vedeți peste tot că, pentru a realiza schimbări, trebuie să vă schimbați obiceiurile, să vă schimbați mentalitatea, să faceți ceva ce nu ați făcut niciodată.

Deci, pentru a-ți reactiva metabolismul și a-ți lua la revedere odată pentru totdeauna de acele kilograme greșite. Ați decis să vă apucați de sport, dar iată că este luată decizia, sunteți motivat, chiar doriți, dar nu știți ce să faceți, de unde să începeți, cum să vă organizați. Unde se practică sala de sport sau acasă? La ce oră a zilei dimineața, prânzul, seara? Faceți antrenament cu greutăți sau cardio? Cum să mănânci când faci mișcare?

Cum să vă integrați dieta în viața de familie?

obținerea dreptului de mentalitate de a pierde în greutate

Nu știi unde să te întorci și asta este de înțeles. Acesta este motivul pentru care am decis să scriu un articol care să te ajute să vezi lucrurile mai clar și să mă asigur că nu este o constrângere în viața ta de mamă activă și ocupată.

Motivația este un factor cheie în slăbirea - Slăbește și slăbește

Prin urmare, în acest articol, vă voi oferi diferiții pași pentru a vă organiza cât mai bine în viața voastră ca mamă sportivă și vă voi da sfaturile mele pentru a începe bine și a face alegerile corecte.

Principalul lucru este să știi unde te duci și de ce o faci.

obținerea dreptului de mentalitate de a pierde în greutate

Specific: obiectivul tău trebuie să fie clar definit ce vrei? Care este rezultatul pe care vreau să îl obțin?

Motivația este un factor cheie în pierderea în greutate

Nu ezitați să îl împărțiți într-un mic obiectiv. Măsurabil: cuantificați pierderea în greutate și cât de mult doriți să obțineți.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Nu ai motivația potrivită Cel mai des întâlnit motiv pentru care oamenii încearcă să piardă în greutate este pentru a arăta mai bine dar aceasta nu este o motivație suficient de puternică pentru a rezista în timp. Alte motive precum dorința de a trăi o viață mai lungă, de a fi mai activ sau de a atinge un obiectiv cum ar fi alergarea la un maraton te pot ajuta să menții obiceiurile sănătoase. Sari peste mese Acest obicei nu este eficient pentru o pierdere sănătoasă în greutate. Ignorarea indicilor de foame alterează semnalele din organism, inclusiv cele care provin de la mai multe sisteme: endocrin, țesut adipos, neurologic și gastrointestinal.

Realizabil: el nu ar trebui să fie prea ambițios, dar ar trebui să fie o sursă de motivație. Realist: trebuie să țină cont de constrângerile personale și profesionale, de stilul tău de viață, de ceea ce îți place, de ceea ce nu-ți place Temporal: determină o dată scadentă, o dată de încheiere, o limită de timp pentru a o atinge.

10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus

Sfat 2: schimbă-ți mentalitatea Întrebați-vă dacă sunteți cu adevărat gata DACĂ sunteți cu adevărat motivați să faceți câteva lucruri pe care nu le-ați făcut niciodată. Pentru a stabili o nouă rutină, noi obiceiuri.

Când vrem să slăbim și am încercat deja mai multe lucruri degeaba, trebuie să ne dăm seama că trebuie să schimbăm lucrurile.

Inteligenta Emotionala: Cum aducem mintea in inima - 3 idei

Pentru aceasta, pe lângă obținerea de ajutor, trebuie să acceptați ceea ce vi se oferă și, înainte de orice obiecție, trebuie să testați. Dacă sunteți închis la orice vă este oferit. Dacă nu doriți să vă schimbați obiceiurile ușor, dacă sunteți reticenți și negativiți tot timpul, ei sunt condamnați la eșec. Acceptarea, încrederea și încercarea sunt cuvintele cheie ale succesului.

Motivația pentru scăderea în greutate - mentalitatea și obiectivele potrivite - Neuropatie

Și asta în toate domeniile. Pentru a obține rezultate, trebuie să crezi în ea: să adopți o atitudine pozitivă, să crezi în tine, să crezi în programul tău, să crezi în antrenorul tău, să ai încredere în obținerea dreptului de mentalitate de a pierde în greutate, să ai încredere în el.

Sfatul 3: planificați-vă antrenamentele Vedeți când vă puteți încadra în sesiunea dvs. Nu ar trebui să vă deranjeze viața de zi cu zi și nu ar trebui să fie o constrângere. Antrenament la interior sau la domiciliu: în funcție de gusturile și constrângerile personale.

Capcanele mentale sunt cele care te impiedica sa ajungi la forma fizica dorita. Si chiar daca nu, probabil ca te-ai gandit cum ar fi sa devii marea castigatoare. Ai putea face atat de multe cu banii respectivi.

Dimineața înainte ca copiii să se ridice, între prânz și două, dacă aveți o cameră lângă locul de muncă, seara după ce copiii se culcă dacă tot aveți curajul. Dacă nu vă simțiți confortabil să mergeți la sală sau nu aveți buget, vă puteți antrena cu ușurință acasă.

Are dublu avantaj că vă economisește timp și vă oferă mai multe posibilități de a vă face sesiunile. Cred că acesta este cel mai bun compromis. La rândul meu, lucrez dimineața devreme la sală pentru sesiunile de antrenament de forță și între prânz și două pentru sesiunile de cardio fac antrenament cross.

  • Slimming garri
  • Pierderea în greutate 190 la 150
  • Provigil vs adderall pentru pierderea în greutate
  • Poate ceai mă ajută să pierd greutatea
  • Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  • Sfaturi si trucuri concluzii Adesea, secretul se află la suprafață: persoanele care doresc să slăbească pur și simplu nu au motivația de a slăbi.
  • Pagina principala Slăbiți în mod durabil: strategii pentru a pierde în greutate pentru o lungă perioadă de timp Pentru a pierde în greutate într-un mod durabil, fără să te îngrași, necesită respectarea câtorva principii.
  • Pierderea în greutate gifs

Când nu am timp să merg la sală pentru constrângeri personale sau circumstanțe neprevăzute din cauza copiilor, îmi fac ședințele acasă. De fapt, m-am întors la sport acasă după sarcini, în principal cu antrenamentul Hiit. Cardio sau Culturism?

Motivația este un factor cheie în pierderea în greutate Lupta cu pierderea în greutate începe cu motivația de a slăbi, contrar credinței populare, nu este câștigată sau pierdută în sala de sport sau în bucătărie; dar în mintea dieterului. Oricine s-a luptat cu pierderea în greutate în trecut știe că depunerea unui efort pe jumătate duce la rezultate dezamăgitoare. Este nevoie de mult mai mult decât dorința de a obține rezultate semnificative, de lungă durată în pierdere în greutate.

Vă recomand să le faceți pe ambele sau să faceți sesiuni HIIT de cel puțin 3 ori pe săptămână. Se credea de mult că LISS cardio aceeași intensitate pe o perioadă lungă de timp, care rulează 45 de minute, de exemplu te făcea să slăbești, totuși acest lucru obținerea dreptului de mentalitate de a pierde în greutate este adevărat, este o concepție greșită.

Trebuie să faceți totul, antrenamentul cu greutăți vă va permite să intrați în grăsimi adânci, să vă modelați și să vă activați metabolismul, ceea ce va duce la pierderea în greutate. Combinați cu cardio, în special HIIT, care este un antrenament scurt, dar intens, kilogramele vor zbura cu siguranță, deoarece veți arde în timpul și după sesiune.

obținerea dreptului de mentalitate de a pierde în greutate

Rețineți că programarea cu antrenamentul dvs. Sfat 4: adaptați-vă dieta Trebuie să știi că totul depinde de placa pe care vrei să o slăbești sau să te îngrași. Pentru aceasta, un concept esențial de știut: deficitul de calorii. A fi într-un deficit caloric înseamnă că trebuie să mănânci mai puțin decât cheltuiești.

Un deficit ușor va fi suficient pentru a provoca pierderea în greutate. Totul ține de echilibru. Evitați alimentele procesate și zahărul rafinat Favorizați cerealele integrale fulgi de ovăz, orez și paste integrale, quinoa, bulgur etc.

Consumați fructe și legume proaspete de preferințe sezoniere. Pentru a configura totul, urmăriți-vă dieta. Obținerea dreptului de mentalitate de a pierde în greutate este unul dintre primele lucruri de făcut atunci când vrei să slăbești și nu știi de unde să începi. Pentru a face acest lucru, scrieți tot ce mâncați câteva zile când, ce sau cantitățile, cu cine, senzație de foame sau dorință Acest lucru vă va permite să faceți un pas înapoi, să vă înțelegeți obiceiurile alimentare și să stabiliți noi obiceiuri sănătoase, înlocuind ceea ce este rău.

Organizarea meselor: mă organizez, așa că mănânc mai sănătos.