Account Options

Pierderea în greutate de badminton. 2. La badminton, îmi bat reflexele

Conținutul

    Sfat de pierdere în greutate 67 - Joacă badminton pentru a pierde în greutate De Tania Tarafdar Actualizat: Sâmbătă, 28 februarie Jucați badminton cel puțin jumătate de oră în fiecare zi pentru a pierde o cantitate semnificativă de calorii. Dacă îți place să faci sport, atunci poți participa la badminton pentru a elimina acele kilograme în plus.

    pierderea în greutate de badminton

    Badmintonul este un pierderea în greutate de badminton aerob, ceea ce înseamnă că vă ajută corpul să ardă energia stocată ca combustibil. Este o activitate fizică de intensitate ridicată care arde mai multe calorii într-un timp scurt.

    pierderea în greutate de badminton

    Acest sport vă oferă un antrenament complet al corpului, antrenând fiecare mușchi major din corp. Funcționează în special coapsele interioare și exterioare, fesele și mușchii gambei.

    Jucând badminton doar de minute, puteți arde o cantitate semnificativă de calorii.

    pierderea în greutate de badminton

    În funcție de greutatea dvs. De asemenea, puteți încerca aceste 25 de moduri distractive și interesante de a pierde în greutate. Cantitatea de calorii pe care o arzi în timp ce joci badminton depinde și de intensitatea jocului.

    pierderea în greutate de badminton

    Dacă alegeți să jucați badminton la dublu, veți arde mai puține calorii, deoarece nu veți acoperi o mare parte din teren. Găsirea timpului pentru badminton cinci zile pe săptămână vă poate ajuta să slăbiți rapid.

    pierderea în greutate de badminton

    Pentru sfaturi zilnice gratuite de sănătate, înscrieți-vă la buletin informativ. Publicat: marți, 23 decembrie Actualizat: Sâmbătă, 28 februarie

    pierderea în greutate de badminton