1. Numărați caloriile

Pierderea în greutate ibs

Concluzie Dacă doriți să slăbiți 4 kilograme 4,5 kg într-o lună, trebuie să ardeți de calorii pe săptămână 1.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

O dietă cu conținut scăzut de calorii, cardio și modificări ale stilului de viață vă pot ajuta. Dar studiile arată că un deficit caloric de nu este întotdeauna posibil din punct de vedere fizic 23.

Mai mult, o dietă cu conținut scăzut de calorii poate duce la încetinirea metabolică 4.

Da, IBS și pierderea în greutate sunt conectate - Iată ce ar trebui să știți

În acest caz, ce ar trebui să faci dacă vrei să slăbești 10 kilograme în 30 de zile? Derulați în jos pentru a afla! Numărați caloriile Pierderea în greutate are o ecuație simplă.

pierderea în greutate ibs

Mai multe calorii și mai puține calorii în 5. Numărarea caloriilor vă va oferi o idee corectă despre câte calorii consumați și cheltuiți. Vă va ajuta să urmăriți mai bine progresul în scădere în greutate. În mod ideal, trebuie să reduceți de calorii din aportul total de calorii în prima săptămână pentru a începe slăbirea. Puteți reduce în continuare de calorii în săptămâna viitoare. Dar, dacă vă antrenați, o dietă cu conținut scăzut de calorii nu este ideală.

În funcție de cheltuielile calorice zilnice, consumați calorii pe zi.

Pierderea în greutate ajută cu ibs, Ce sunt enzimele digestive?

Măriți sau micșorați aportul de calorii în funcție de momentul antrenamentului. Reduceți carbohidrații rafinați Glucidele rafinate au valoare nutritivă zero.

Acestea sunt ușor de digerat, pierderea în greutate ibs creșteri ale zahărului din sânge și duc la inflamație și obezitate scăzută 67.

Oamenii de știință au descoperit că o dietă bogată în carbohidrați rafinați duce la grăsimea abdominală sau la obezitate abdominală 8.

Traducere "lbs" în română

Aruncați toate carbohidrații rafinați din cămară. Acestea pot include făină rafinată, orez alb, pâine, paste, făină de orez, cereale pentru micul dejun, aluat pentru pizza și zahăr.

pierderea în greutate ibs

Spune Nu Zahărului Zahărul rafinat și alimentele care conțin zahăr adăugat prezintă un risc serios pentru sănătate. Zahărul rafinat poate duce la obezitate, rezistență la insulină, foamete crescută, diabet și boli de inimă pe termen lung 9. Nu lăsați zahărul rafinat, dulciurile, bomboanele, produsele de patiserie, prăjiturile, gumele de mestecat, clătitele, băuturile îndulcite și gogoșile.

pierderea în greutate ibs

Reducerea zahărului poate duce la reducerea aportului de calorii. Acest lucru scade riscul de boli metabolice Puteți consuma maximum 25 g zahăr pe zi, conform instrucțiunilor OMS Verificați etichetele nutriționale pentru fructoză, sirop de porumb bogat în fructoză, zahăr adăugat etc.

Adăugați mai multe fibre Consumul de mai multe fibre dietetice este excelent pentru pierderea în greutate. Fibrele dietetice sunt un bun carbohidrat pe care oamenii nu îl pot digera și absorbi Acesta adaugă volum în scaun, ajută la descompunerea grăsimilor în acizi grași cu lanț scurt și crește numărul și varietatea bacteriilor intestinale bune.

Pierderea in greutate ajuta ibs. Nu este tipic să ai pierderi în greutate din cauza IBS, spre deosebire de colita ulceroasă și boala Crohn.

Fibra formează, de asemenea, un strat asemănător gelului și crește sațietatea 131415 Consumați legume, fructe și cereale integrale pentru a obține mai multe fibre dietetice. Acestea vă vor ține foamea sub control și vă vor ajuta să reduceți aportul de calorii.

Puteți consuma aceste alimente bogate în fibre dietetice.

Cum să pierzi 10 kilograme într-o lună

Reduce aportul de energie, menține masa musculară și previne recâștigarea greutății 171819 Iată ce puteți considera surse bune de proteine: piept de pui fără piele, macrou, somon, rohu, pomfret, basa, murrel, eglefin, sardină, curcan măcinat, ciupercă, sfaturi despre cum să pierdeți grăsimea, brânză ricotta, brânză de vaci, apă de cazeină, linte, rinichi fasole, soia, fasole garbanzo, fasole neagră, mazăre cu ochi negri, mazăre, lapte de soia, albușuri de ou, migdale, fistic, semințe de in, semințe de floarea soarelui și semințe de chia.

Consumați grăsimi sănătoase Acizii grași polinesaturați omega-3 care se găsesc în uleiul de pește, peștii grași, acizii grași mononesaturați ulei de măsline și grăsimile saturate cu lanț mediu uleiul de cocos sunt grăsimile sănătoase pe care le puteți include în dieta dvs.

Grăsimile sănătoase pierderea în greutate ibs la reducerea inflamației și a creșterii în greutate asociate Surse de grăsimi sănătoase - Sardină, macrou, hilsa, somon, ton, ulei de măsline, ulei de tărâțe de orez, unt de arahide, unt de floarea soarelui, pepita, semințe de pepene galben, semințe de chia, semințe de in, semințe de floarea-soarelui, nuci, migdale, nuci pierderea în greutate ibs macadamia, alune și fistic.

Evitați alimentele procesate Alimentele procesate, cum ar fi cârnații, salamul, alimentele gata de consumat, conservele de fructe sau legume, alimentele și băuturile ambalate și alimentele congelate sunt încărcate cu zahăr și sodiu adăugat. De asemenea, conțin conservanți, coloranți artificiali și agenți de aromatizare. Aceste alimente au o valoare nutritivă redusă și sunt bogate în calorii și grăsimi trans.

pierderea în greutate ibs

Dacă vrei să slăbești 10 kilograme într-o lună, trebuie să eviți consumul de alimente procesate. Consumați legume proaspete, fructe, surse de proteine, grăsimi sănătoase, cereale integrale și rămâneți hidratat pentru a pierde în greutate. Evitați pansamentele și sosurile Pansamentele și sosurile pentru salată sunt încărcate cu făină, zahăr și sare. Evitați toate condimentele îmbuteliate.

În schimb, rămâneți la hummus, pansament cu ulei de măsline, pansament cu suc de portocale și pansament cu iaurt. Porți-vă mesele Chiar și alimentele sănătoase vă pot face să câștigați în greutate dacă nu practicați controlul porțiilor.

Mănâncă într-o farfurie mică.

Ibs mă determină să slăbesc.

Jumătate din farfurie ar trebui să conțină legume, în pierderea în greutate ibs ce proteinele ar trebui să ocupe o pătrime, iar cealaltă a patra trebuie să conțină cereale integrale. De asemenea, acordați atenție mâncării atunci când mâncați. Acest lucru vă va oferi creierului un indiciu cu privire pierderea în greutate ibs cantitatea de alimente pe care le-ați consumat, prevenind astfel supraalimentarea.

Gustare sănătoasă Gustarea nesănătoasă singură poate duce la o creștere în greutate Iată o listă de pierderea în greutate ibs sănătoase: Gustări sănătoase de consumat Pepene verde, apă de cocos, pepene galben, măr, căpșuni, afine, rodie, guava, portocală, pară, grapefruit, iaurt simplu, brânză ricotta, morcov și hummus, chipsuri de legume coapte, fistic în coajă, 4 migdale înmuiate, 2 pierderea în greutate ibs, 1 banană, o mână de gram de Bengal înmuiat, ½ cană boabe întregi de moong cu roșii și castraveți, cafea neagră, ceai verde, ceai verde matcha și sucuri de fructe și piureuri.

Fii atent cu băuturile Dacă intenționați să slăbiți 10 kilograme în 30 de zile, trebuie să evitați consumul de sifon, sodă dietetică, sucuri de fructe și legume ambalate, alcool și cafea sau ceai cu cremă și zahăr.

pierderea în greutate ibs

Acestea conțin o cantitate mare de zahăr și sunt bogate în calorii. De asemenea, conțin arome adăugate, conservanți, apă carbogazoasă și îndulcitori artificiali. Puteți alege în schimb apă simplă, apă de detoxifiere, apă de cocos, suc de fructe proaspăt presat sau un pahar de vin roșu.

Rapid intermitent Postul intermitent a fost dovedit științific că creează un deficit caloric și ajută la pierderea în greutate Posti 16 ore și sărbătorești 8 ore.

You should weigh at least lbs.

Această metodă de a mânca are, de asemenea, multe beneficii pentru sănătate, în afară de pierderea în greutate. Începeți prin post o dată pe săptămână și transformați-l treptat într-o rutină treptat. Mănâncă încet Consumul lent ajută la reducerea foametei și a consumului de calorii Oamenii de știință au descoperit, de asemenea, că mestecarea alimentelor bine ajută la gestionarea greutății Consumul lent a fost dovedit a fi o strategie dietetică pentru persoanele cu obezitate și diabet Prin urmare, mestecați încet și acordați atenție mâncării dvs.

Ibs mă determină să slăbesc. Pierderea în greutate sau obezitatea cauzată de IBS Înseamnă malnutriție. Asigurați-vă că consultați un medic pentru a afla cauzele! Greutatea ta este ideală, încearcă să păstrezi construcția actuală.

Faceți mai mult cardio Cardio este excelent pentru pierderea în greutate. Un studiu a constatat că intensitatea cardio de înaltă intensitate duce la scăderea grăsimii corporale și a circumferinței taliei În primele două săptămâni, concentrați-vă pe arderea caloriilor făcând aerobic, alergând, sărind coarda, Zumba, înotând sau practicând un sport. Faceți antrenament de forță Antrenamentul de pierde greutatea ca celebritati ajută la prevenirea pierderii musculare.

Cardio provoacă atât grăsimi, cât și pierderi musculare.

Pierderea in greutate ajuta ibs. IBS și Câștigarea Greutății sau Pierderea

După a doua săptămână, când ați pierdut o cantitate considerabilă de greutate și grăsime în apă, începeți antrenamentul de forță de două ori pe săptămână. Faceți antrenament de bandă de rezistență, exerciții de greutate corporală, ridicare de greutăți și antrenament TRX. Somn și odihnă Somnul și odihna sunt la fel de importante ca și antrenamentul de 5 ore pe săptămână.

Când te antrenezi, mușchii tăi suferă de uzură.

pierderea în greutate ibs

Atunci când dormi și odihnești, fibrele musculare se reconstruiesc și se recuperează.