Pasul 2: Faceți un plan

Pierderea în greutate progresul săptămânal

Media săptămânală: 2. Ce s-a întâmplat sâmbătă? Acest: 1 hamburger de brânză cu bacon cinci băieți : kcal 1 cartofi prăjiți mari cinci băieți : 1. Unele planuri includ chiar mese săptămânale înșelătoare. Și, după cifre, domnie liberă pentru o masă poate fi ușor dus la o extremă care afectează progresul pierderii în greutate. Sucks, nu? Nimeni nu a spus că dieta este ușoară. Dar nu vă faceți griji - acest lucru nu înseamnă că nu puteți mai mânca niciodată un alt burger sau nu puteți mânca din nou mâncare gustoasă.

Înseamnă pur arderea taliei de grăsime simplu că trebuie să recunoașteți consecințele alegerilor pe care le faceți și să le comparați în mod realist cu obiectivele dvs.

Pierderea de grăsime progres săptămânal, Câștigând bătălia de slăbit

Uneori, aceste alegeri sunt complet valabile. De exemplu, când este ziua de naștere a soției mele, mergem la o cină plăcută și la băuturi delicioase. Este OK sau nu? Pentru mine și obiectivele mele actuale, cred că este pierderea în greutate progresul săptămânal.

  1. Cum Femeile pot pierde în greutate în siguranță și nu pierde mintea lor prea!
  2. Tumorile creierului pot provoca pierderea în greutate
  3. 7 dintre cele mai bune aplicații gratuite de pierdere în greutate | Tombouctou
  4. Poți să mănânci pentru a pierde în greutate
  5. Măsurarea progresului: Cum vă garantați câștigurile?
  6. Cum a început teoria Pierderea de grăsime progres săptămânal Verificati in tabelul cu continutul caloric al alimentelor compozitia diverselor alimente pe care le folositi uzual si calculati-va necesarul.
  7. Avertizare Stabilirea unui obiectiv de pierdere în greutate este un mod eficient de a rămâne motivat pentru realizarea acestuia.

Sunt total împăcat când am reușit să ajung sau chiar să cresc în greutate săptămâna asta, dacă înseamnă că împărtășesc această sărbătoare soției mele.

Îți amintești un moment în care nu ți-a păsat sau chiar să te gândești la aceste lucruri? S-ar putea să fim mai sănătoși din punct de vedere fizic acum, dar atunci eram mai sănătoși din punct de vedere mental. Să lucrăm pentru menținerea sau îmbunătățirea nivelului actual de sănătate, dar să ne readucem la o stare mentală ca înainte, când mâncam mâncare și nu ne stresam asupra unor lucruri precum dietele și caloriile, carbohidrații și grăsimile.

Iată câțiva pași de acțiune pe care îi puteți face data viitoare când vă confruntați cu opțiunea de a cum să pierdeți grăsimea în partea de jos răsfăța sau nu cu o masă ieftină: Pasul 1: stabiliți-vă obiectivele Dacă nu aveți un obiectiv clar definit, poate fi dificil să aveți un motiv nu pentru a se răsfăța cu acea masă de înșelăciune.

Măsurabil: Urmăriți-vă progresul pe măsură ce veți ști dacă aveți succes. Acționabil: Ce comportamente trebuie să adoptați pentru a atinge acest obiectiv?

pierde grăsime de pe brațele tale pierderea în greutate 9 kg în 6 luni

Riscant: Obiectivul tău ar trebui să te facă ușor inconfortabil, dar să nu fie delirant. Temporizat: Obiectivele bazate pe realizări au o linie de sosire clară. Obiectivele bazate pe obișnuințe sunt urmărite prin frecvența cu care le îndepliniți și cu timpul dvs. Entuziasm: Scopul tău ar trebui să fie personal important și inspirator.

Relevant: Scopul tău trebuie să se alinieze circumstanțelor și stilului tău de viață.

pierderea în greutate zach bush pierdere în greutate lanț de tummy

Odată ce obiectivul tău este stabilit, cercetează adânc de ce acest scop este semnificativ pentru tine. Întrebați-vă cele cinci de ce. De ce este important acest pierderea în greutate progresul săptămânal pentru tine Odată ce ați descoperit de ce acest scop este cu adevărat semnificativ, veți fi înarmați cu un raționament aprofundat în spatele alegerilor voastre.

A și două R sunt foarte importante. În timp ce obiectivul tău mare sau kahuna mare așa cum îmi place să-l numesc ar trebui să te facă să te simți puțin inconfortabil, vrei ca acțiunile și obiceiurile tale zilnice să fie chiar în timoneria ta. Aceste practici zilnice pe care pierderea în greutate progresul săptămânal executați pentru a vă atinge kahuna mare ar trebui să fie în zona dvs. În cele din urmă, obiectivele tale trebuie sa potrivite circumstanțelor și stilului tău de viață.

Nu invers. Coerența și aderarea vor câștiga întotdeauna. Dacă încercați să mușcați mai mult decât puteți mesteca joc de cuvinte eșecul poate fi iminent. Dacă sunteți o mamă singură care lucrează, este posibil să nu fie realist să încercați să mergeți de 5 ori pe săptămână la sală. Dar să te simți încrezător să mergi o dată sau de două ori și să te antrenezi acasă.

sfaturi rapide de slăbit

Începeți de acolo. Nici un pas nu este prea mic. Construiți o bază solidă și apoi extindeți-vă.

Pasul 2: Faceți un plan Apoi, creați un plan alimentar care să vă servească obiectivele. Vrem să ne asigurăm că nu este prea restrictiv sau nu are prea puține calorii, încât să vă provoace binge. Dacă acesta este cazul, planul trebuie să se schimbe.

Poate că este vorba doar de a nu restricționa alimentele și de a vă oferi flexibilitatea de a mânca lucruri de care vă bucurați mai frecvent, astfel încât să puteți adera la planul dvs. Nu vă gândiți la anumite alimente ca pe un plan on sau off.

sam larson doar pierderea în greutate fartlek fat burn

Dacă doriți să consumați ceva mai ridicat în calorii, dar să rămâneți pe drumul cel bun, aveți întotdeauna opțiunea de a vă planifica în avans și de a face masa restaurantului să se pierderea în greutate progresul săptămânal în contextul planului dvs. Adesea, oamenii nu sunt conștienți de caloriile pe care le conțin diferite alimente sau mese. Faceți câteva cercetări înainte de următoarea ieșire. Verificați caloriile, citiți etichetele și înarmați-vă cu cât mai multe cunoștințe.

18 sfaturi simple pentru pierderea in greutate fara infometare

Cunoașterea este putere, dar ignoranța nu este fericire. Recent am scris un articol care discuta despre modul pierderea în greutate progresul săptămânal care un simplu schimb de restaurante a salvat unul dintre clienții mei peste 1. Modificările mici pot avea un impact mare. Pasul 3: Uită-te la imaginea de ansamblu Frecvența evenimentelor, cum ar fi mesele de înșelăciune, amplifică impactul pe care îl au asupra călătoriei dvs.

Dacă obiectivul dvs. O săptămână singulară în contextul unui an va pierderea în greutate progresul săptămânal un impact redus asupra pierderii în greutate generale și asupra progresului în sănătate. Pe de altă parte, dacă călătoriți o dată pe lună pentru afaceri și știți că vă relaxați întotdeauna când mâncați când sunteți pe drum, această frecvență mai mare vă va afecta probabil călătoria de slăbire.

În cazul în care o singură vacanță anuală nu va influența imaginea de ansamblu, o călătorie lunară s-ar putea, dacă nu luați în considerare implementarea unor strategii atunci când sunteți plecat. Dacă știți că călătoriile pot declanșa unele dintre alegerile dvs. Aveți câteva planuri care sunt mai mari și mai importante pentru dvs. Este timpul să luăm câteva decizii strategice cu privire la unde să ne răsfățăm. EuCălătorii rare: Este o idee bună să vă oferiți puțină libertate pentru a vă bucura de niște mese și delicii frumoase în timp ce sunteți plecat.

Pasul 1: stabiliți-vă obiectivele

SuntUndeva la mijloc: Folosește-ți cea mai bună judecată pentru a determina cât de importante sunt obiectivele tale de slăbire față de a te distra în fiecare călătorie. Nu ai nevoie ca eu să-ți spun ce să faci și ce să nu faci. E timpul să vă ridicați din nou pantalonii și să luați o decizie pentru adulți. Același concept se aplică mâncării de mai multe ori pe săptămână față de ocazii rare. Trebuie să micșorați, să vă determinați prioritățile și să faceți o alegere.

Alegerea este întotdeauna a ta, dar există întotdeauna un rezultat asociat cu aceasta. Pasul 4: Accentuează pozitivul În cele din urmă, subestimăm cât de important este să încadrăm o decizie precum consumul unei mese de sărbătoare într-o lumină pozitivă.

Tu deții puterea, mai degrabă decât pierderea în greutate progresul săptămânal ta, deținând puterea asupra ta. Când faceți alegerea, urmăriți să eliminați orice vinovăție asociată cu aceasta. Modul în care încadrăm lucrurile este extrem de important din punct de vedere psihologic. Nu mai folosiți termeni negativi, cum ar fi farsele și mâncărurile rele.